Logo & promotie

door Sylvia van Aartsen
op 12 oktober 2021

Als je een financiële bijdrage van Cultuur Concreet ontvangt, verwachten wij dat jij Cultuur Concreet actief onder de aandacht van jouw doelgroep brengt.

Wij verwachten dat je in ieder geval het volgende doet:

  • Vermeld ons logo op jouw website, poster, flyer etc.
  • Verstuur een je persbericht? Vermeld dan minimaal dat jouw project mede mogelijk is gemaakt door Cultuur Concreet. Voor meer informatie kun je gebruik maken van de tekst hieronder.
  • Tag Cultuur Concreet in relevante berichten op Facebook / LinkedIn.

Logo

Wij verwachten dat je bij een financiële bijdrage, tijdens de looptijd van het project, het logo van Cultuur Concreet opneemt in alle communicatiemiddelen. Hieronder kun je onze logo's downloaden als .EPS, .JPG of .PNG bestand. Elke download bevat drie versies; voor gebruik op een witte achtergrond, voor gebruik op een gekleurde achtergrond en een zwart/wit logo. Het zwart/wit logo mag alleen worden gebruikt in het geval van volledig zwart/wit drukwerk.

Tekst

Onderstaande tekst kun je gebruiken wanneer je Cultuur Concreet noemt in bijvoorbeeld een persbericht.

Cultuur Concreet gelooft in de kracht van kunst en cultuur in de gebieden. Daarom investeert de stichting al bijna twintig jaar in het potentieel van de wijken. Met cultuurregisseurs in alle veertien gebieden van Rotterdam helpt Cultuur Concreet bewoners en makers hun plannen daar te realiseren. Daarnaast adviseert de stichting, gevraagd en ongevraagd, instellingen en beleidsmakers over ‘hyperlokale’ cultuur. Zo draagt Cultuur Concreet bij aan een stevige stad.

Foto’s

Wij laten in onze eigen communicatiemiddelen graag zien welke projecten wij ondersteunen. Daarom ontvangen we graag minimaal twee goede foto’s van jouw project. Een goede foto laat zien waar het project om draait en toont actie of interactie tussen mensen.
Om geschikt te zijn voor gebruik in onze communicatiemiddelen, moeten de foto’s minimaal 900 pixels breed zijn met een resolutie van minimaal 300 dpi. De foto’s moeten rechtenvrij zijn. Daarmee bedoelen we dat wij ze openbaar mogen maken en verveelvoudigen op bijvoorbeeld internet en drukwerk zonder dat de geportretteerde of de fotograaf aanspraak maakt op een vergoeding.

Vond je dit artikel nuttig? Ja / Nee
Dank voor je reactie. Kunnen we dit artikel nog verbeteren?
Dank voor je reactie. Hoe kunnen we dit artikel verbeteren?

Bedankt voor je feedback!

Vragen?

Kom je er niet uit? Of heb je nog vragen over dit onderwerp? We helpen je graag!